דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי יוקרה 

מאת    [ 24/07/2012 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2258 פעמים ]

טיולי יוקרה

טיולי יוקרה הם טיולי בהם ניתן דגש מיוחד על איכות, החל מן הטיסות, האירוח, הארוחות, האתרים בהם מבקרים, פעילות הנופש בה עוסקים, דרכי התחבורה, פינוקים שונים ועוד.
הישראלים תמיד היו חובבי טיולים לחו"ל. בתקופה בה רק מעטים היו יכולים להרשות לעצמם חופשות מחוץ לגבולות הארץ לא נעשה מאמץ להגדיר טיולים מסוג מסוים כיוקרתיים במיוחד, כמעט כל יציאה מגבולות הארץ במטרה לטייל ולנפוש נחשבה לעניין יוקרתי. מאז זרמו הרבה מים בירדן וכיום הרבה ישראלים יכולים להרשות לעצמם טיול בחו"ל.

יוקרה מעצם הגדרתה היא עניין מבוקש שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו, הרי מה שנגיש לכולם ואינו בעל איכות מיוחדת לא יחשב יוקרתי. לפיכך ברור שלחברות תיירות יש עניין לפרסם חבילות תיור שהן מציעות בתואר טיולי יוקרה, מה בסופו של דבר אכן ייחשב יוקרתי בעינינו הוא עניין סובייקטיבי.

מאפייני טיולי יוקרה
מטבע הדברים המאפיין הבסיסי ביותר של טיולי יוקרה הוא התכנון הקפדני לפרטי פרטים. הכרחי שכל הלוגיסטיקה תהייה "תפורה" למופת. רק תכנון וביצוע מדוקדקים יבטיחו לנופשים חופשה שלווה ונטולת מתחים, עניין הכרחי בכל הקשור ביוקרה.
מתוך הנחה שכל פרט בטיול תוכנן בקפידה ובהתאם לטעמם של הנוסעים נותר רק לוודא שאיכות המרכיבים בטיול תהיה מקסימאלית. מלונות פאר, טיפולי ספא מפנקים באתר מפואר, רכבים חדישים, נהג, מלווה מקומי הדואג לכל, ארוחות במסעדות הטובות ביותר, ביקור באתרים מיוחדים, הפתעות, כל אלה ועוד יכולים להוות מרכיבים בחבילות טיולי יוקרה.

טיולי יוקרה הם עניין מחייב

כשחברת נסיעות מכריזה על עצמה כעל מומחית בארגון טיולי יוקרה היא מעניקה לעצמה תפיחה על השכם. איכות היא דבר חמקמק, רק לשלם הרבה לא מבטיח תמורה ראויה, ברגע שהלקוח מזמין טיול יוקרתי סף הציפיות שלו ניצב על רף גבוה במיוחד, כל עניין קטן המשתבש עשוי להכשיל חופשה יוקרתית, אין מקום לטעויות, הכול חייב להיות מתואם באופן מושלם ולהתבצע ללא תקלות.

למרות האתגר הכרוך בהתחייבות לאיכות יוקרתית חברות תיירות רבות בוחרות להציע טיולי יוקרה, יש אפילו חברות המתמחות ועוסקות באופן בלעדי בארגון חופשות כאלה.
הסיבה לתופעה זו היא כפולה. ראשית ברור שלקוחות מוכנים ומבינים שעבור איכות צריך לשלם, שירותים יוקרתיים עולים יותר וכאשר מתאמים ללקוח לינה במלון פאר גם העמלה שזוכה לה סוכן הנסיעות גבוה יחסית. שנית, דווקא האתגר שבארגון וביצוע מוצלח של טיולי יוקרה הוא המניע בעלי מקצוע מתחום התיירות לבחור לעסוק בתחום זה. חברות תיירות לא רק מתחרות על כיסו של הלקוח אלא גם שואפות למעמד מסוים בתחום עיסוקם ומעדיפות אופי פעילות מסוג כזה או אחר. 

תחום נוסף הבא לידי ביטוי בטיולי יוקרה מסוימים הוא עיסוק בתחביבים נבחרים, כך למשל יש מי שיהיו מעוניינים בטיול יוקרתי ליעדים הידועים בעושר תת מימי ובשפע אתרי צלילה מדהימים. ירח דבש אף הוא סיבה אופיינית לשאוף לאיכות ולפינוק מעולים במיוחד, מן הסממנים המובהקים של טיולי יוקרה.

יונתן פרנס- מנהל שיווק נועם טורס תיירות פנאי ולייףסטייל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב